març, 2025

10març(març 10)16:0018(març 18)19:00Curs COILL: Identificació, manteniment i cures dels accessos vasculars i introducció a la punció ecoguiada

Obre

Detalls

Dirigit a:
 Infermeres i infermers interessats de qualsevol àmbit.

Docents: 
Alejandro Bergua Lorente, Jordi Farrera Mena i Ferran Padilla Nula.
 Graduats en Infermeria, tècnics superiors en Imatge per al diagnòstic i experts universitaris en teràpia intravenosa i accessos vasculars. Membres de la Unitat Funcional d’Accessos Vasculars de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova (HUAV) de Lleida.

Modalitat: Presencial.
Durada: 12 hores.

Dates i horaris: 
Dies 10, 11, 17 i 18 de març de 2025.
 De 16 h a 19 h.

Lloc: Seu COILL (Paer Casanovas, 37-altell)
Places: 12

Inscripció i Matrícula
Cal fer la inscripció al curs, entre el 25 i el 28 de febrer de 2025, bé per telèfon al 973 24 37 60 o bé per correu electrònic a coill@coill.cat. Un cop confirmada la inscripció, s’haurà d’efectuar l’ingrés de la matrícula abans del 5 de març de 2025. El pagament de la matrícula sense la inscripció prèvia no garanteix la plaça al curs.
• Col·legiades COILL 100 euros
Curs parcialment subvencionat pel COILL, es retornarà el:
– 50% de la matrícula a totes aquelles persones col·legiades al COILL que compleixen amb els criteris d’assistència, puntualitat i superin el curs.
– 80% de la matrícula a les col·legiades/ts en situació d’atur.
– 100% de la matrícula a les IIR.
• Persones no vinculades al COILL, preu únic de 150 euros.
Ingrés al c/c ES02-2100-0301-14-0200144499 (Cal que hi constin nom i cognoms).

Continguts
Aquest curs permetrà adquirir els coneixements sobre la punció ecoguiada i actualitzar els coneixements sobre els accessos vasculars amb les darreres evidències.
S’estudiaran els principis bàsics de l’ecografia: identificació d’estructures i ús de l’aparell; i la punció: la tècnica Seldinger i les seves variants.
Es coneixeran els diferents accessos vasculars com els catèters perifèrics curts, els catèters de línia mitjana (catèters perifèrics llargs i Midlines) i els accessos centrals d’inserció perifèrica (PICC), entre d’altres. Així com el manteniment, cures i les principals complicacions d’aquests.
Es reforçarà la importància d’infermeria quant als accessos vasculars i tindrem l’oportunitat de fer pràctiques amb l’ecògraf mitjançant models de simulació d’accés vascular.

Per a més informació: coill@coill.cat 

 

Hora

10 (Dilluns) 16:00 - 18 (Dimarts) 19:00

Ubicació

COILL. C/ Paer Casanovas, 37 – altell. 25008 Lleida

Organizer

COILL. Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Lleida

X