Infermeres investigadores i doctorands de la FIF-UdL, a la ICoNS School de Sao Paulo

Les docents i investigadores de la FIF-UdL Montserrat Gea, Esther Rubinat i Erica Briones; i els estudiants de doctorat Pere Bosch i Elena González; participen a “The ICoNS Summer School 2025” a Sao Paulo (Brasil), fins al pròxim 1 de juliol.

The International Collaboration of Nursing Scholars –en el marc de l’escola d’estiu– dóna suport a una nova generació d’investigadores d’infermeria globals a través de l’educació doctoral col·laborativa i l’intercanvi cultural. L’objectiu és desenvolupar una col·laboració sostenible a llarg termini d’acadèmics, investigadors i estudiants; proporcionant una plataforma internacional per compartir maneres innovadores i efectives de dur a terme investigacions en infermeria, cures i promoció de la salut des de diversos contextos de pràctica infermera.

L’escola d’estiu s’organitza al voltant de cinc eixos principals:

  • Marc teòric de la recerca
  • Marc metodològic de la recerca.
  • Qüestions ètiques en la recerca en ciències de la salut.
  • Escriptura científica.
  • Treball en xarxa internacional en la recerca.

La ICoNS està dirigida a candidats a doctorat de les universitats adscrites al programa de l’Escola d’Estiu ICoNS, en una etapa inicial o intermèdia dels estudis de doctorat en ciències de la infermeria i capaços d’entendre i parlar anglès amb un estàndard científic doctoral. Els estudiants preparen i resumeixen la proposta de recerca de doctorat i un breu treball sobre cada tema abans del curs. Aquests temes es tractaran en seminaris durant tota la setmana.

Universitats participants:

  • Universitat de São Paulo, Brasil
  • Universitat de Turku, Finlàndia
  • Universitat de Sydney, Austràlia
  • Universitat Northwestern
  • The Feinberg School of Medicine, Chicago, EUA
  • Universitat de Vílnius, Lituània
  • Universitat de Lleida, Espanya
  • Universitat Central South, Xina
  • Universitat del Peloponès, Grècia.

novembre

21nov.09:0014:00XV Jornada de tabaquisme a Lleida

X