gener, 2026

19gen.(gen. 19)09:0028(gen. 28)19:30TALLER: EMBENATS I IMMOBILITZACIONS PER INFERMERIA

Obre

Detalls

Dirigit a: Infermers/es interessats/des de qualsevol àmbit.

Docents: Sílvia Tormo Gasa.

DATES I HORARIS:
Torn de matí: 19 i 26 de gener- 8 hores (De 9.00 h a 13.00 h).
Torn de tarda: 21 i 28 de gener – 8 hores (De 15.30 h a 19.30 h).

Lloc: SEU COILL (Paer Casanovas no 37, altell) Places: 12 per torn

INSCRIPCIÓ I MATRÍCULA:

Col·legiades/ts COILL: 50 euros. Persones no vinculades al COILL, preu únic de 100 euros. Taller parcialment subvencionat pel COILL, es retornarà el 50% de la matrícula a totes aquelles persones col·legiades al COILL que compleixen amb els criteris d’assistència, puntualitat i superin el taller i es retornarà el 80% de la matrícula a les col·legiades/ts en situació d’atur.

Inici inscripcions el dia 05 de gener de 2026, cal fer la inscripció al curs mitjançant la botiga virtual del COILL, un cop confirmada la inscripció, s’haurà d’efectuar l’ingrés de la matrícula abans del 12 de gener de 2026.

El pagament de la matrícula sense la inscripció prèvia no garanteix la plaça al curs.

Ingrés al c.c. titularitat del COL·LEGI OFICIAL D’INFERMERES DE LLEIDA: ES02-2100-0301-14-0200144499
(CAIXABANK) (cal que hi constin nom i cognoms).

El pagament de la matrícula sense la inscripció prèvia no garanteix la plaça al taller.

OBJECTIUS

– Objectiu general del curs

Adquirir els coneixements i habilitats en la pràctica d’embenats i immobilitzacions en les patologies més freqüents de l’aparell locomotor .

– Objectius específics o d’aprenentatge

Actualitzar els coneixements pràctics dels professionals d’infermeria per a la aplicació dels embenats i immobilitzacions.
Adquirir les habilitats i destreses necessàries per a la correcta aplicació dels embenats i les immobilitzacions.

– Identificar el material específic necessari per realitzar els diferents tipus d’embenats i immobilitzacions.
Prevenir, detectar i solucionar les complicacions derivades de les immobilitzacions i embenats.

CONTINGUTS

-Consideracions generals dels embenats. –Principals embenats d’extremitat superior:
Sindactilia /fèrula digital
Avantbraquial
Braquial
Vuit de guarisme/ gillchrist
Zancolli
Principals embenats d’extremitat inferior:
Imbrincat
Funcional de turmell
Ferula suropedica o posterior de turmell E. Cruropedic
Ferula inguinomaleolar
Ferula cruropedica o inguinopédica

ACREDITACIÓ

Acreditació sol·licitada al Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries.

AVALUACIÓ

Es durà a terme una avaluació pràctica on l’alumne haurà de realitzar un embenat o immobilització apresa al curs.
Només s’avaluaran els alumnes que hagin assistit al 100% de les sessions presencials.

Hora

19 (Dilluns) 09:00 - 28 (Dimecres) 19:30

Ubicació

COILL. C/ Paer Casanovas, 37 – altell. 25008 Lleida

X