Carmen Mayayo i Montserrat Gea, protagonitzen el quart videopodcast S-àvies a l’IRBLleida

Les infermeres Carmen Mayayo i Montserrat Gea són les protagonistes del quart videopodcast ‘S-àvies a l’IRBLleida’ en què mantenen una conversa entre ciència i experiència de vida, al voltant de les cures en salut.

Carmen Mayayo Monreal és infermera i psicòloga, actualment jubilada, sent la seva darrera ocupació professional la de cap de la Unitat d’atenció a l’usuari a l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova (HUAV). Mayayo continua molt vinculada al COILL on va ocupar diversos càrrecs en les diferents juntes de govern.

Montserrat Gea Sánchez és doctora en Salut per la Universitat de Lleida i professora agregada a la Universitat de Lleida, a més d’investigadora principal del Grup de Cures en Salut (GRECS) de l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLleida) i del Grup d’Estudis, Societat, Cultura i Educació (GESEC) de la UdL. Lidera una de les línies del Marco Estratégico para los Cuidados de Enfermería (MECE) 2025-2027 que impulsa el Ministerio de Sanidad. Fou presidenta del COILL, vicerrectora d’Internacionalització de la UdL i és membre i assessora en diversos organismes nacionals i internacionals.

Aquest és el quart episodi d’aquest projecte de l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLleida) en què sis parelles mantindran una conversa sobre una temàtica d’interès per a la societat, com per exemple el dolor, el càncer, l’ictus, l’envelliment saludable, etc.

Els videopodcasts han estat produïts per Lleida TV i conduïts per la periodista Mariví Chacón.

 

maig

16maig09:0015:00HackSalut UdL 2026 –Solucions als reptes de la salut

X